Na aula traballamos a partir da escritura espontánea, incidindo no son de cada palabra e evitando a copia. É dicir, primeiro escoitan a palabra e pensan, a escriben no seu papel e unha vez realizado, poden comparar coa que temos nós escrita no noso.
O máis importante é favorecer o gusto pola lectura e a escritura, sen presa pero sen pausa!
Materiais: Lapis, Cores, Papel, Garbanzos, Palillos, Paus, Plasti...
Para ir á praia tes que facer a
mochila, que precisas?
* Colle as cousas e ponas enriba da mesa!
* Colle as cousas e ponas enriba da mesa!
Familia: escribide nun papel a lista de cousas que elixiu (sen dicirlle cal é cal).
Nenas/os: Ledes as palabras e tachades as que ides poñendo dentro
da mochila.
- Crea novos
exemplos
- Cada maiúscula coa súa minúscula
- Que froitas se esconden? Completa as letras para adiviñalo. Crea novos exemplos
- Palabras escondidas Neno/as: Escribe algunhas das palabras do conto "Aínda nada? nun folio, oculta o folio nunha bandexa de: arroz, fariña, area… e búscaas.Familias: Escribide outras palabras que terán que buscar e tentar ler.
- Pensamos palabras que empecen pola letra ou sílaba que elixades e dicímolas en voz alta... Ex: Pala, patio, paraugas... ou xogamos así ↓
- Palabras Encadeadas: xogamos coa última sílaba ou letra. Ex: Pa-la, la- ta, ...
- Sopa de sílabas: Que se esconde na túa sopa?
- Buscar nunha revista ou xornal palabras que nos gustan, cortalas e facerlle un debuxo.
- Rimas: para rimar, só tes que pensar, que palabra usar, para rematar.
- Que hai na miña casa? 🏠Busca obxectos na cociña, sala, baño, habitacións... e escribe o seu nome nunha libreta, papel ou enche a casa de post-it de cores!
- Cada día recolle nunha libreta/papel a túa palabra preferida e a da túa familia. A miña é "Valente" apúntala?
- Escribir a lista da compra.📃
- Escribir unha carta a alguén da familia e esconderlla na súa habitación.